torstai 1. joulukuuta 2016

Joulukalenteri, luukku 1

Rakas Joulupukki!

Tänä vuonna olen ollut todella kiltti. Kenkiä en ole syönyt ollenkaan. Olen myöskin ollut sisäsiisti. Iita-tädille olen ollut kiltti kaveri vaikka se välillä koittaa houkutella mieron tielle. Äitiäkään en ole kiusannut vaan olen koittanut auttaa kaikin tavoin. Olen siivonnut. Puhdistanut äitin työkassin, vienyt roskia ja pitänyt vahtia niin ulkona kuin sisälläkin. Olen siis ollut reipas tyttö. 

Toivelista:

-pureskeltavia leluja
-kaikki lelut oikeastaan käy
-tennispalloja
-herkkuja (lihaisat jutut oli hyviä, tosin kaikki käy)
-luita (niitä on kiva pureskella)

Yritän parhaani mukaan olla kiltti ensi vuonnakin. Toivottavasti siellä Korvatunturilla on jotain noista toiveista. 


Rakkain terveisin!

Jäkäläkummun Hilima

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti